happybaby61 3aylık kızım ve saçı dik ilk doğduğunda öyle değildi 1.ayından sonra dikleşmeye başladı ve ne yapsam inmiyor maalesef toka felan takamıyorum çok hevesim var ama 🥹bu durumu yaşayan var mı ne zaman düzeliyor
sehrazat happybaby61 benim kızımın saçı da dikti hemde uzun du daha da uzadıkça indi şuan 6 aylık uzayınca iniyor merak etmeyin o hali aşırı tatlıydı ama şimdi fotoğraflarına bakıp özlüyorum 😂