Kilo almaması önemli değilde kilo vermesi büyük problem ben her ay götürüyorum boy kilo vs kızım 7 aylık 2 yaşına kadar da devam edicem her ay götürmeniz gerekiyordu sizin kilo aldıracak besinler tükettirmeniz gerekiyo doktora gidip bi beslenme proğramı yapmalısınız