Bebeğim 2.5 aylık doğduğunda sütüm geç geldi bebeğim emerken kustu benden alıp küveze goturduler doktor gelince geri getiririz dediler bizde bekledik sanaha kadar gelen olmadı neyse orda ki hemsirelerde bana süt sağ gönder demek yerine mama vermişler sezeryanlisin yuruyemezsin diye mama verdik diyorlar sabah zaten sütüm de azdi zaten. Her emzirme sonrası ben odama gittigimde onlar ağlıyor sütüm yetmemis diye mama vermişler 30 cc bebegimde dogal olarak 1 hafta boyunca mamaya alıştı.2 ayda mamayı 1-2 ye dusurdum derken 2 hafta önce tamamen bıraktım istemedi çünkü emince mutluydu cisli bezi de normal ama bu seferde her gün dışkısını yapan bebeğim 2-3 günde bir yapmaya başladı bende strese girdim çocuğa sütüm yetmiyor mu mamaya devam mı etsem diye derken bugün mama verdim 1 saat sonra hopp bezi doldurdu🙇🏻♀️ ne yapacağımı şaşırdım bir akıl verin bana 🙇🏻♀️ uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin🤲🏻