kibritci_kiz Anneler havalar güzeleşince Pendik Korosunda toplanıp tanışalım mı? Bebelerimiz de sosyalleşir diye düşündüm hem de bizler de tanışır arkadaş oluruz 🌸
alparslan1_ kibritci_kiz bende pendikliyim ama çocuğum o kadar hareketli ki dışarı da onu yakalamaya çalışacağıma bizim bahçede oyalanır daha iyi fjshshs en son oraya gittiğimde çimenlerde emekleyip kaçtı🤣
kibritci_kiz Dedektifgadget evet canım park gibi ormanlık alan sanırım ben de gitmedim daha hiç piknik alanları var sanırım
kibritci_kiz Ogulluana İzmir görmek istediğim şehirlerden biri henüz gitmek nasip olmadı nasıl güzel mi ☺️
kibritci_kiz alparslan1_ kız salcaz bebeleri çimene beraber yuvarlansınlar biz de onları izleyip çayımızı içeriz 😂
alparslan1_ Ogulluana efso bi okuldu. Şuan çocuktan dolayı öğretmenlik yapmıyorum ama başka yerde devam etsem o okulun eksikliğini ararım her şeyiyle müthişti :)
kibritci_kiz _xAzrax_ keşkeee 🥹❤️ Konya da teyzem yaşıyo ona gidersem bir gün buluşurduk çok güzel olurdu 🌸🥰
alparslan1_ kibritci_kiz ay bu arada kusura bakma postundan alakasız bir şekilde baska konuya daldım. Sanki wp den yazışıyormuşçasına oldu tekrar kusura bakma😂😂