Şu sıralar böyle bir salgın var sanırım oğlum 8 aylık ikimizdede öksürük burun akıntısı ve bende aşırı eklem agrısı var. ilk iki gün oğlumda 38.5 ateşi gördük . Mayısın 8 inde ameliyatım vardı sizce iptal ederlermi o zamana kadar biraz daha toparlasam? Birde böyle şeylerde ne yapıyorsunuz neler yiyip içiyorsunuz bebeğinize ne veriyorsunuz ? Dr a gittim dr parol verdi sadece oğluma . Ek gıda olarak neler verebilirim çabuk toparlaması için .