mnura doktorum emeklemek zorunda değil dedi her bebek emeklemeyebilirmiş bu ayda tutunarak kendini kaldırıyor mu diye sordu kendi etrafında dönüyor mu dedi yürümeyle ilgili beklenti olmadığını destekli şekilde 1 yaşına kadar yürümesinin normal sayıldığını gelişimsel bir problem olmadığını söyledi ben annemde yeğenimin yürüteci var oraya gittikçe 5 dk olacak şekilde çok koymadan yürüttüm çok sağlıklı olmadığını söyledikleri için evde de kendim elinden tutarak koltuk altından değil ama o şekilde sürekli yürütmeye çalıştım şu an sürekli elinden tutup yürütmemi istiyor ama başlarda bırakıyordu kendini yavaş yavaş alışacak endişelenmeyin isterseniz yürüteç değilde ilk adım arabası alıp uzun süre tutmadan deneyebilirsin sizde