Kızlaar bugün bebişe ilk katı gıdasını verdim. Küçük boy havucu suda haşladım, suyunu çekip yumuşadı. Çatalla ezdim, biraz zeytinyağı kattım. Ama sevmedi gibi😀 Önce ağladı ama yemeye devam etti, ben zorlamadım. Toplamda bi tatlı kaşığı yemiştir belki, çok az yedi yani😀 Sizin ilk gününüz nasıldı? Normal mi bizimki, ilk gününde hapur hupurnyiyen bebiş var mı?🤔