Evettt artık yaşımız da var ve biz tecrübesiz olarak yardım bekliyoruz ☺️
1 süt içiriyor musunuz ve hangi süt ? Sulandırarak mı ?
2 alıştırma bardağı kullanıyoruz ama doktorlar 1 yaşından sonra bardağa alıştırın diyor bardak cam olanlar değilse ne tür bardaklar veya başka ne olabilir ?
3 tuz şeker artık hayatımıza girecek mi ben hala vermemekde ısrar ediyorum çevrem artık yedirebilirsin diyor .
4 geceleri hala emiyoruz emmeyi bırakmak için ne yapılabilir
5 gece çok uyanıyoruz gece çayları papatya çayı vs yapıp içiren var mı
sorularım bu kadar saygılar ☺️