esralkn35 Daha düne kadar her bez değişiminde kaka görüyordum ama dün geceden beri daha hiç kaka yapmadı ve bebeğim çok huzursuz. Başına daha önce gelen oldu mu. Bacak masajı da yaptım
HE-SEN-COK-BILIYON esralkn35 10 güne kadar normal yapmaması demişti doktor bana ama benimkide yapmayınca çok huzursuz oluyordu
Mommmssss95 esralkn35 bebeklerin hergün kaka yapması şart değil anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar mamayla beslenen bebeklerin 5 güne kadar normal karşılanıyor. Benim bebeğim de 5 gün kaka yapmayıp 5 günün sonunda heryeri batırmıştı hiç de kabız bi kaka değildi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala esralkn35 anne sütü mü mama mı? Karnına masaj yapın. Anne sütü içiyorsa yapmaması normal deniyor
asafkilic esralkn35 bir kolunla karnından diğer kolunla da alttan tut wcde oturur gibi o şekilde baya bekle yapana kadar hem gaz hem kaka yapar
esralkn35 asafkilic bunu pozısyonu bende gördüm ama daha cok minik ama omurgalarına zarar vermez mi öyle durması
pinar_efe esralkn35 evet bizimki de anne sütü alıyor ıkınmıyodu bile. Başı hafif daha yüksekte olacak şekilde tutun onu ya da bir yastığa koyun karnına masaj yapın Bacakları karnına doğru çekin yapar merak etmeyin 3 gün sonra yaptı bizimde şafak operasyonu ile sabah 7 de.
nnoktaa esralkn35 5-10 güne kadar normal. Gaz atağı geçirirseniz küvetine ya da bir kovaya sıcak su(banyo yaptığı ısıda) koyup belden aşağısını sokabilirsiniz. Ya da direkt yıkarken biraz bekletebilirsiniz