asli57 Emmiyo sadece mama yiyo hipp mama kullanıyoruz. Enfeksiyon ve sariliktan 11 gün kuvezde kaldı kilo alımı yavaş dedi dr iki saatte bir besliyorum mutlaka ama kilo alımı yavaş diye çok üzülüyorum. Kaç CC yemesi normal ?
dilberhala1 asli57 30 cc yer rahat rahat sen 60 ver onu da içer ama muhtemelen kusar önce emzir iki göğsünü 15 er dakkika üzerine 30 cc ver miss gibi yeter ona
onefinemom asli57 bebeğim 12 günlük , meme + mama yapıyoruz emdikten sonra bir 60cc içiyor bizimki. Gününe göre hesaplıyor doktorlar genelde ama siz de 60 ile başlayabilirsiniz bence, daha isterse artırırsınız ama 30 az gelir bence sadece mama yiyorsa
Kuzeynepp asli57 onun altıda az olur aslnda ama yemıosa yapcak bişey yok. Bana hemşire emiyorsa iki saatte bir mama verirseniz 3 saatte bir demişti. İsterseniz saat aralıgını 2,5 3 saat yapın blki içer