HE-SEN-COK-BILIYON Kızlar bebeğim 3 aylık glukoz değeri 95 çıkmış çok mu yüksek acaba neden böyle olur referans değeri en yüksek 80 olması lazımmış öyle yazıyor. Bu arada mamayla beslenen bir bebek. Doktora pazartesi gideceğim merak ettim buraya sorayım dedim
HE-SEN-COK-BILIYON ebruli08 mememi emmiyordu öğürüyordu mamaya da biraz öyle yapıyordu doktor bişey yoktur ama yinede bi kan idrar bakalım içimiz rahat etsin dedi orda bakmış bende bilmiyorum nedenini baktım yüksek çıkmış