morrrrengiiii mangal çok gereksiz ve uğraştırıcı bence hiç o toplara girmeyin sonuçta doğum günü kutlanacak sadece ona yoğunlaşın. Biz geçenlerde yaptık sahilde yeğenimin,arkaplanı balon zinciiri yaparak süsledik ağaçtan ağaça astık herkes bir şeyler yaptı poğaça,sarma,kuru dolma,kısır,kurabiye vs vs bir de pasta var tabii masaya koyduk gayet güzel göründü. herkeste evindeki termosa çay yapıp getirdi bir de kamp sandalyelerimizi de getirdik gayet güzel geçti.