Kızım 6 ay boyunca sabah 7 kere kadar uyumadı sonra tam düzene girdi akşam uyumaya başladı dedik saat başı uyandi gündüz uykusu iki kere o da hep ayakta yerine koyup arkamı dönünce gözler hic uyumamış gibi açılıyor, tüm günüm onu uyutmaya çalışmakla geçiyor gerçekten çok yoruldum.Aylardir sabrettim ha düzelir ha düzelecek yok ne iş yaptırıyor ne dinlendiriyor uyanıkken de koala gibiyiz yapışık.Şu damlayi alsam mı artık,zararı var mı,işe yarıyor mu?