Kızlar bilenler vardır bebeğim 34 haftalık doğmuştu. Şu an 11 ay 20 günlük. düzeltilmiş 10 aylık. Emeklemiyor, sürünmüyor, tutunup kalkma yok, uzandığı yerden oturma poszistonına gelemiyor, dönme var desteksiz oturma var. Kaç doktora gittik bişey yok tembel deyip bırakıyolar. 2 ay fizik tedavi gördük ama etkisi olmadı çünkü hep rutin egzersizleri yapıyorlardı. en son hemşiremiz kilosu az belki ondandır dedi (10 kilo) saçma geldi ama artık her ihtimali düşünür oldum. velhasıl ben cidden artık takmaya başladım ve korkuyorum acaba doktorlar çok mu hafife alıyor bu durumu hiçbiri tam teşekküllü bi tahlil ya da emar çekme gereği duymadı. Kafamı başka bişeye veremiyorum. Napsam artık bilemedim.