askbebegimmbenim Askoglumm hover hem çamaşır makinası hem kurutma makinesi olarak aldık Kurutmadan menun degilim saatleri çok uzun. Diğer evimde Beko var çok memnunum açıkçası öbürü hic hoşuma gitmiyor 3 bucuk saat kurutma kokusu falan gidiyor çamaşırların. Beko güzel. Fiyatı uygundu ama malesef tatmin etmedi
mirayezgii Askoglumm eşim alacağı zaman media markete git. Bilindik bir marka alacaktık çalışan abi boşuna para vermeyin bende de bu var diye aldırtmış. Allah cidden satış danışmanlarının (prim için? Satışlarını kahretsin. Asla ama aslaaaa kurutmuyor. Her programı denedim. Kıyafeti az koydum çok koydum yok abi yok asla kuru kıyafet çıkarmadım. Nemli çıkıyor üstüne ya yere seriyorum ya da askıya tekrar asıyorum ne anlamı kaldı bu makinenin. Annem bende gördü başka marka aldı. İlk almak istediğim markayı. Kurutma makinesi budur dedim. Aradaki 3-5 bin için cidden böyle boş markalar almayın. Bilindik markadan şaşmayın derim
Askoglumm askbebegimmbenim etrafımda kullanan insanlar var ama çok kararsız kaldım birde burda kullananlara sormak istedim
KaynanaYiyen mirayezgii hooverden mi bahsediyorsunuz? Ben 3 senedir kullanıyorum ama, hiç böyle bi problem yaşamadım.
Selimselim mirayezgii Sizinki hangi modeli acaba? Ben de kullanıyorum ve hiç memnun değilim aynı sizin gibi her seferinde lanet ediyorum
tubiiik_ Askoglumm 1 yıldır kullanırım cok memnun kaldım hover ısı pompalı benımkı en uzun 3,5 saat en kısa 30 dakıka ayarları var cekme gibi durumla hiç karsılasmadım beyaz esya şans işidir ben hooverden memnun kaldım diyer beyaz esyam arçelik mesela hiç memnun degılım onlardan
bmbe2121 Askoglumm kurutmalı camasir makinesini kullanıyorum 14 kg yıkama 9 kg kurutma olan. 6 aydır kullanıyorum çok çok memnunum
baroayse Askoglumm benim Hoover ,geçen yıl almıstım, dolap kuruluğu ya da güneş kuruluğuna ayarlıyorum kurutuyor, bazı çamaşırlar da çekme yaptığı da oluyor ,