annesininaski_ tarçının süt artirma etkisi zaten var tek başına. Ben o yüzden akşamları 1 kupa ılık sute 1 yarım çay kaşığı toz tarçın katıp içiyorum. Ödem attirici suya da 1 litre mataraya yarım limon dilimliyorum ve 2 çubuk tarçın atıyorum akşamdan sabah da içiyorum