Fakuuu Bebeğim daha 2aylık olucak yanağinda öpmediğimiz halde bi sertlik bi pütürlüj var hafif kırmızımsı nasıl geçebilir bayadır da var yanaklarında
Emine Fakuuu bizde de olmuştu egzama krem vermişti doktor birde şampuan önermişti geçti çok nadir yine çıkıyor ama geçiyor
Assllhn Fakuuu benim oğlumun da aynıydı 10 gündür geçti bir doktora görürseniz iyi olur egzama gibi birşey doktor krem verdi 3 çeşit geçti çok şükür
Sumeyyeabic Benim oğlum da 3 aylik canım yanağında da var opmedigim halde kızarıklık araştırdım bebeklerde olur muş bi tur egzama kuru kalmamasina dikat ediyorum ben
yeg Canım yeni doğan bebeklerde cilt kurulu kilo almaya bağlı alerji gibi şeyler çıkıyor çözümü nemli tutmak doktor tavsiyesi ile bir nemlendirici kullan bide banyo da son suyuna bebek yag at yada direkt uygulanada bilir
Nereidd Fakuuu mustela stelatopia krem kızımın yanağını baya toparladı nemlendirmek gerekiyor düzenli kendi tükürüğü de yapıyor siz öpmeseniz de