Merhaba kızlar benim kızım 16 aylık ama meyve verme konusunda sorun yasıyorum kendim korkuyorum vermeye elma armut vs sizler nasıl veriyorsunuz eline verince cok büyük ısırıyor sert tıkayabilir birde agzını aç deyince acmıyorda çok çiğnemiyor zaten tedirgin oluyorum siz nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz bana da