sahrabalam2 Çarşamba gününden beri felaket hastaydık kızımla beraber . Bugün şikayetlerim çok daha iyi düzeyde ama kafam uyusuk gibi ağrımıyor iyi de değil bitki çayı ne bileyim evde ne iyi gelir buna ilaç içmek istemiyorum kaç gündür yeterince ilaç aldım