Kızlar selam, kızım 17 aylık. Son 2-3 haftadır inanılmaz huysuz. Sürekli yanında beni istiyor.. Normalde gündüz uykularını beşiğine koyduğumda mamasını içerek uyurdu fakat şuan asla beşikte yatmak istemiyor. Gece uykularını ise sallayarak uyutuyordum. Bi müddet babası sallıyordu geceleri şimdi onunda sallamasını istemiyor, illa ki ben olucam. Bir şekilde uyutuyorum diyelim beşiğe götürene kadar uyanıyor 😔 sonra sar başa. O kadar çok yordu ki son zamanlarda yerde miyim, gökte mi belli değil. Zaten tek başıma bakıyorum desteksiz iyice psikolojim bozuldu. Tam her şey normale döndü diyorum hooop başka bir şey çıkıyor. Birde sanırım atak dönemindeymişiz yine 🤦🏼♀️ vallahi bezdim. Ayrılık kaygısından mı kaynaklanıyor sizce bu durum? Yani ne kadar sürer bu tahmini? Başına gelenler, şuan aynı aylarda aynı durumları yaşayan anneler varsa öneri, bilgi, dertleşme her şeye açığım 🥲🫶🏻