belinay22 en iyisini doktorlar bilir mutlaka gösterin ama içinizi belki birazcık rahatlatır diye yazıyorum yeğenim otizim tanılı en başından beri anne dahil kimseye bi bağlılığı olmadı memeden bile kesmek için bişey yapmadılar anne vermedi o aramadı dahi memeyi, bacağınıza sarılıp sizi istiyorsa bence çok endişe etmeyin belki uyaran eksikliğidir ama mutlaka uzmana gidin erken tanı çok önemli