ahbus94 Kızlar bebeğim 7 aylık hiçbir şey yemiyor açmıyor ağzını sütünü güzel içiyor ama ek gıda aslaaa. Napabilirimmm var mı benim gibi. Bana moral atın. Geçer mi bu durummm
adennazo ahbus94 anne sütü alıyorsa ek gıda çokda mühim değil teklif edin yediği kadar yesin biliyosunuz ki ek gıdanın amacı tat öğrenmek karın doyurmak değil 5 yaşına grlipde bişey yemeyen çocuk gördünüz mü hiç kafanıza takmayın illa ki yiyecek bi gün
Melikemg ahbus94 ne yazikki benim kızım da öyle yemiyor 7 aylık Instagrama bakıyorum omletler tostlar yiyor bebekler bizimki bir kaşık yoğurt yese ona şükrediyorum
glsm228_ ahbus94 ay aynı durumdayız .8 aylık oldu bebeğim. 3 4 gündür yemiyor. Ağzını açmıyor resmen 😢😢
Zeynebim 15 aylık kızım bizde hâlâ aynı sorundan muzdaribimiz☹️ zamanla yediği günde olacak yemediği günde kendinizi üzmeyiniz
ahbus94 Ahhh bu bebisler.. kızlar cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Sağlıkları yerinde olsun da napalim 😢♥️♥️