Merhaba anneler kızım emzik ile kendi kendine uyuyor ama emziği bırakmak istiyorum alt üst dişleri tamamen çıktı ağız yapısı bozulsun istemiyorum. 1 hafta boyunca emziği yok ettim ama maalesef yanlış zamanlamada hem uyku gerilemesi hemde emziksiz çok zorlandık ikimizde. Emziksiz asla sakinleştiremiyorum sabrım tükendi neler yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?