oglumubeklerken alya0 ben bazen geceden çıkarıp normal buzdolabına koyuyordum ertesi gün icireceğim vakte kadar çözülüyordu. Bazen peteği üstüne koyup cozduruyordum az bi zamanım varsa içirmek için. Acil çözülmesi gerekiyorsa da sıcak suyun içine koyuyordum direkt
oglumubeklerken alya0 yani ben koyuyordum, bir zararını yaşamadım da 2 sene geçti tabi üstünden şimdi yanlış bilgi de vermek istemiyorum
alya0 SevimliHayaletCasper buzdolabının alt kısmında çözdürdüm kaç saat te tüketilmesi lazım birde dışarda ılısa olur mu