NatashaRomanoff benim bir odadan beklentim orta yerde bolcaaa alan 😅 googledaki odalara bakıyorum adım atmaya yer yok çocuk nerede tepinecek diyorum 🫠 bence yatak ve dolap gibi mobilyaları uzun ömürlü olması açından büyük alın, ben en az ilkokul bitine kadar götürsün kafasındayım, şu an 14 aylık odasını yeni ayırdık. Yatağı var çocuk yatağı olarak aldık yanında korumaları var 4-5 yaşına gelince çıkarmayı düşünüyorum çıkınca normal yatak oluyor işte. Dolap daha almadım şifonyer daha çok işimi görür gibi geliyor muhtemelen şifonyer alacağım. Salıncağı var odasında portatif ama baya ağır geliyor bana o yüzden hep odasında sallanıyor. Benim bebeğim küçük olduğu için ben güvenilir olsun istedim asılır tutunur eşyalar devrilir vs diye korkum olduğu için az eşyası var. Özetle oyuncakları, salıncağı, yatağı ve bir de berjer var. Duvarı da karanlıkta parlayan yapıştırmalı süslerle süsledik ay dede, güvercin şeklinde. Böyle şimdilik büyüdükçe ekleme yaparız 🩷