

Kızlar vücudumda böyle kabarcıklar oluştu 3-4 gün öncesinde kolumdaydı şimdi de bacağımda kolumdayken doktora gittim doktor bana sosyete uyuzu dedi tedavi verdi ama geçmedi kaşıntılarım devam ediyor ve dün akşam bir anda bacağımda görseldeki gibi kabarcıklar gördüm ne olduğuna dair bilgim yok beni aydınlatabilir misiniz?