2bebekliannee Normalde günde 5-6 kez kaka yapan kızım. Son bir aydır 1 hafta 15 günde bir yapıyor doktor normal diyor. Görünürde bir sıkıntısı yok çünkü. Rahat. Sizimde başınıza geldimi nasıl bir tedavi uyguladınız. Endişelenmeli miyim?
ciceksi10 2bebekliannee doktor normal dediyse içiniz rahat olsun neden sorgulama gereği duydunuz anlayamadım bizler doktordan daha iyi bilemeyiz 🌸
erenimm 2bebekliannee benim bebeğimde normalde 2 günde bir yapardı 4.5 aylık olduktan sonra 10 günde bir yapmaya başladı doktor normal dedi. Sizinki tadımlara başladı mı o yüzden olabilir mi
Busramustim 2bebekliannee çok normal benim de bebeğim öyleydi zamanla düzeldi şimdi sadece günde 1 defa yapıyor
2bebekliannee ciceksi10 ya insan bir huzursuz oluyor ister istemez hadi bir hafta normal diyelim 14 gün kaka yapmamak çokmuş gibi ..
2bebekliannee erenimm yok tadımlara başlamadık henüz. Doktor senin yediğinde etkileyebilir dedi ama yediklerimi hiç değiştirmedim hep aynı. O yüzden merak ettim