Arkadaşlar emzirdiği için zlydna isimli doğum kontrol hapını Dr önerisi ile kullanıyordum. 4-5 gündür içmedim (farklı bir yola başvuracağım hap içmeyi sevmiyorum ve unutuyorum) 7 ay önce doğum yaptım adet olmamıştım henüz dünden beri lekelenmem bugünde adet olmuşum gibi az bir kanamam oldu. Hapı bıraktığım için mi adet döngüsüne mi girdim acaba bilen var mıdır?