ddmshn
Aslında hiçbir insanın süte ihtiyacı yok.
Yiyeceklerin içinde olabilir belli bir yaştan sonra direkt sütün zararı çok.
Bunlar iştahsızlık, kansızlık, odaklanma ve dikkat problemi ve varsa bu problemlerin daha fazla artması, reflü gibi bir çok problemler gösterebilir.