Togjan888 Bebegım( erkek) 3.230 olarak doguldu. Bugün 6 ay olduk. Kılomız 6.400. Boyu 70cm Normal mı acaba???? Doktorum normal olduğunu söylüyor,bana nedense az,zayıf gıbı gelıyor. Yaşayanlar anlatırsanız
tubaelif Togjan888 normal biz 7.5 aylığız. Bizim kilo fazla ama seninki normal. 6.atda kiloyu ikiye katlasa normal canım. Olmuş ta.