Alyalina3 Herkeze Merhaba benim bebeğim 3 ay 16 günlük bebeğim gece 1 de mama içip yatıyor ve sabah 7 ye kadar hiç uyanmıyor beslenmek için acaba normalmi yoksa ben kaldırmalımıyım 3 saate bir ? Kilosu boyu iyi çok şükür
asam Alyalina3 masallhhhh keske kizmda ole olsa yani hafiften kiskandim sizi ne yaln soleyim 🤣 uyandirmaniza gerek yok aciksa kndisi uyanir zten cok guzell masallhhh
Alyalina3 asam ay cok sağolun bende üzülüyordum açmı kalıyor acaba diye darısı başınıza inşallah tüm güzel uykular bebişlerimizle olsun 🌸
Keremlihayat Söylemeyin kimseye bence nazar değer, bizimki gibi uyanır gece yarısı uyumak bilmez sonra 😑
[silindi] Alyalina3 peki gece uykusuna 1de mi geçiyor o saate kadar ayakta mı bir de anne sütü mü mama mı içiyor
Esoz1110 Alyalina3 Allahım ya maşallah 🧿 keşke benimde kızım uyusaydı da uyandırsam mı sorsaydım sabaha kadar uyumayan ben bu posttan ayrılıyorum😩