Sevim3202 3 yaşında kızını kreşe yollarsın canım bebek doğduğunda.Hem gelişimi için iyi olur hemde sen yeni doğanla uğraşmış olursun.Benimde şuan 43 günlük bir kızım 22 aylık bir oğlum var.Oglum sürekli dışarı çıkmak istiyor,çocuklarla oynamak istiyor.Bunlari yapamayınca çok bunalıyorum.Seneye 3 yaşında olduğunda kreşe vereceğim.Bunu bir çocuk gelişimi uzmanı anne olarak cok doğru buluyorum