Bebeğim 3 aylık sağ elinin baş parmağına bitişik küçük bir parmağı daha var,genetik testi çok şükür temiz Numune hastanesinde el cerrahiye götürdük 1 bucuk 2 yaşında ameliyat ederiz aliriz dediler, bu ameliyati olan bebiş var mı aranızda nasıl gectı,neler oldu.