Eylulum48 Selam anneler malum kar geldi kapıya havalar soğudu doğalgaz geldi 565 tl. 😂bebişim üşümesinde çnemli değil .neyse eoolnat uyku tulumu alsammı acaba biraz pahalı ama rğer değiyoorsa üşütmüyo terletmiyorsa alırı. Kullanan anneler varmı?