Arkadaslar kullanali 5 gün oldu sanki boğazımda bi yumru var midem aşırı bulanıyor resl günümde aslında bilemiyorum fazla yan etki yapmis olabilirmi kullanmaya devam etmelimiyim geçermi yan etkisi ilk kullanimda bu kadar degildi kullanan varmi ayrıca benexol b12 ve orofen kan ilacıda kullanıyorum napacam simdi biseyde yiyemiyorum