Arkadaşlar bebeğim oyuncaklarina uzanmiyor tutmayı beceremiyor. Oyuncagini bile tutmuyor emzigini ağzından çekip atıyor ama. Elinde düzgünce tutma yok. Elimi uzattigimda inceliyor sıkıca tutuyor normal mi hala tutma yapamaması açıkçası biraz üzülüyorum