2bebisannesi_ Kızlar 4 aylik bebegi gece uyandırmak gerekiyor mu beslenmesi için bilenler cevap versin lütfen 🦋
Gizmokzilla 2bebisannesi_ artık kendi uyanır acıktığı zaman. Uyanmazsa uyandırmanıza gerek yok 🌸 tabi herhangi bir sağlık problemi ve kilo sorunu yoksa ✨
gncglozclk 2bebisannesi_ 3 ay 21 gunluk kızım benim de uyanmaz ben sagıp verdım ıcın sagıma kalktığımdan her gece kızımıda doyurup yatarım verdım zaman içiyor bu ben sagımı bırakana kadar devam eder herhalde 😂
aysebb 2bebisannesi_ Ben 30-40 günlük olduktan sonra kilo alımı yerinde olduğu için kaldırmıyordum o acıkınca kalkıyordu zaten
2bebisannesi_ Gizmokzilla anne sütü alıyor sadece yakın zamanda gitmedim 21 inde aşısı var ozmn gideceğim 5700 du en son şuan evde tartiyorum 6 kilo iyi mi ki
2bebisannesi_ Gizmokzilla 3 aylıkken ebeye sormuştum uyandırmak lazim demişti onun için sormak istedim
Gizmokzilla 2bebisannesi_ yoo aslında 3 aylıktan hatta daha erken olması lazım ya, kendi uyanmaya başlıyo artık bebeler acıktığı zaman. Dediğim gibi kilo problemi yoksa uyandırmanıza gerek yok 🌸
Gizmokzilla 2bebisannesi_ bence güzel kilo almış gece uyandırmanıza gerek yok diye düşünüyorum ama doktora sorun tabi gittiğinizde. Ama artık büyümüş annesiiii 🤤
Gizmokzilla 2bebisannesi_ ayy biz 4.ay atağını çok berbat yaşadık inşallah sizin de o kadar zor geçmez 🥲🥲🥲🥲🥲
2bebisannesi_ Gizmokzilla Ay çok şükür sevindim annelik bazen aç mı acaba diyor insan tabi soracağım 🌸