Merhaba, bebeğim erkek ve 5 aylık. bugün doktor kontrolünde baş çevresi 42 ölçüldü doktor 43-44 olması bekleniyor şimdilik takibe gerek yok dedi ama içim sıkıldı tedirgin konuştu biraz, nette bakıyorum normal gözüküyor ama sizin nasıl Ayrıca bizim 42 normal mi sizce ?