aslikerem23 annemin doğum günü ile anneler günü hep bi iki gün arayla olur. Genelde tek hediye alıyoruz 🙈anneme daha önce altın kolye almıştık. Başka bi yıl şık bir çerçevede çocukları ve torunlarıyla fotoları olan bir şey yaptırmıştık anneler günü konseptli. Çiçeksepeti gibi yerlerde oluyor. Haşema almıştık bi keresinde de. Şık bir eşarp almıştık. Kv ye almadık sanırım daha önce. Pasta tatlı falan alıp gidiyorduk. Bu yıl kızımıza bakarken bize yardımcı oluyorlar diye alalım dedik. İyi bir markadan rahat bir spor ayakkabısı mı alsak ikisine de diyoruz bakalım daha düşüncedeyiz😅