Kızlar 14.ayına 22 gün kaldı, uyku aralıkları gündüz 4 buçuk saate çıktı akşamda 5 saat o yüzden tek uyku oluyor. 2 uyku olursa bu defa akşam 9 buçuk 11 arası bi saatte uyuyor, mesela dün 10da uyudu sabah 8 buçukda uyandı 11 buçukda uykusu geldi ama salladım yarım saat felan asla gözünü kapatmadı geri uyandırdım biraz oyaladım 1 gibi iyice uykusu geldi valla 1i3 geçiyordu salladım 1i 8 geçe baya baya uyudu anaaa 2 haftadır mahvolduk yaa meğer uyku aralıkları uzamış, normalde gündüz uykusu düzenliydi 10 15 dkda uykuya dalardı şimdi bazen 1 saat oluyor yok uyumuyor ama farkettim ki uyandıkdan 4 4 buçuk saat sonra uyutunca kısa sürede uyuyor ama böylede tek uyku oluyor şuan 1de uyudu diyelim 3 yada 3 buçukda uyanacak akşam geri 8 buçuk gibi uyuyacak yani 13 ay tek uyku için erken gibi ama 2 uykudada gece uykusu geç saatlere sarkıyor ya :(