Merhabalar hanımlar 2gündur bu takviye edicileri alıyorum ama değişen bir şey yok sütüm 2,3 saatte bir 2 göğüsten ya 30 çıkıyor ya 50 ya 60 ml ,ne yapicam artık çok üzülüyorum, sütümü ne yaptıysam artıramadım neyi yanlış yapıyorum ben acaba((( bebeğim emmiyor sağim yapıyorum ve mama veriyorum))bir çözüm öneriniz varmı daha önceden sütüm 120 150 ml gelirdi ama şimdi çok azaldı ,