Ben kendime engel olamıyorum. Emzirmeyi Red ediyorum. Bebeğim memenin kahve kısmını tam ağzına almıyor. Biraz alıyor güzel emiyor derken şekerleme yapmaya başlıyor. Her defasında böyle. Sonra memenin Ucu ile emzik gibi oynuyor kımıldanıyor. Sinir sistemim yerle bir oluyor. Dolayısıyla aç ve mama yiyoruz. Ben her defasında yarım saat bir saat emzirme mücadelesi veriyorum. Hergun günde en az 5kez…. emmek nedir bilmiyor öğrenmiyor. Aç bıraksam bu sefer memede daha çok uyuyor. Daha 3 aylık olduk 6ay bile emziremedim napayım ben 😢 sağım yapıp yapıp vereyim mi…