Selamlar. Oğlum 17 aylık. Yumurta ve ceviz alerjisi var. Beslenmesine çok dikkat ediyorum. Şu ana kadar hiç şekerli bir şey vermedim. Doğal meyve şekeri içeren tatlılar yaptım ya da bal verdim. Bu yaz dondurma tattırsam mı diye düşünüyorum. Siz kaç yaşına kadar şeker vermediniz? Vermeye başladıktan sonra alışkanlık oldu mu yoksa eski düzende devam mı ettiniz?