Elif3888
Doktorunuz tam olarak ne dedi bilmiyorum ama güvendiğim bir profesör doktor yeme içmeyle suyun artacağı veya azalacağı şeklinde bir etkisinin olmadığını söylemişti. Gebelik şekeri veya kilo alımınız bakımından söylenmiş olabilir ama bu şekilde de olmaz ki. Canınızın istediği şeyleri fazla abartmadan kararınca yemelisiniz bence. Tabii ki doktorunuzun önerilerini dinleyin ama benim düşüncem ekmeği kısıp yumurta, balık, meyve-sebze, yoğurt gibi şeyleri ve mevsiminde ne varsa onları tüketmeniz.