Ceylinadam5 kızım 3 yaşına girecek ve bu hırçınlık, çekişmeli süreç 18 aylıkken başlamıştı. Çok şükür 2 yaşına girdiğinden beri kendini ifade edebildiği için daha da hafif geçiriyoruz ama birçok konuda tabikide inatlaşma devam ediyor. 3. yaşın güzelliklerini ve zorluklarını heyecanla bekliyoruz 🌸🙏