Kızlar selam, 3 yaşında kızım var 2 ay önce tuvalet eğitimi verdik herşey sorunsuzdu tamamen bezi bıraktık ve tuvalete yapıyordu çiş de kaka da söylüyordu gelince. Son 1 aydır çişi tuvalete yapıyor ama kakayı asla tuvalete yapmıyor altına yapıyor yaptıktan sonra gelip söylüyor neden olabilir. Ne yapabilirim hangi bölüme doktora götürmeyim acil yardım edermisiniz çalışıyorum sürekli izin alma şansım da yok 1 gün izin alıp doktora götürmem gerek