gurbettebirkadin Sabahçı daha iyi oluyor. Sizin bir işiniz olduğu zaman okul saatini bekleyip tüm günü kaybetmiyorsunuz. Okuldan gelince yine başka aktiviteye zaman kalıyor. Ama öğlen olsa okul saatine kadar bekleyip sonra okula gidecek, siz de okyl saatine göre kendi planınızı yapacaksınız. Ya sabahçı daha mantıklı oluyor, ilkokulda da gideceği için önden alışmış olur