aytl19 Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğimi bugüne dek sadece anne sütüyle emzirdim. Fakat iki gündür sütümde ciddi bir azalma hissediyorum bebeğimde huzursuzlanıyor . Beslenmem gayet düzgün solgar b12 kullanıyorum promalt içiyorum su içmemi uykumu ihmal etmiyorum ama eskiden göğsümden akan sütüm gitti resmen neden olabilir ya da geri gelir mi ?
smnbr alininmom Benim hep azdı, 3.aya girmek üzereyim, hepten azaldı Ne yapmak lazım Süt artırıcı içecek yiyecek hepsini yaptım
ilaymomy Benim bebeğim de 4,5 aylık öyle bir durum hissetmedim benim oldum olası hiç akmadı ama belli bir aydan sonra sütün daha da yağlandığını duymuştum belki o yüzden akmıyordur stres ve psikoloji daha önemli olumlu düşünceler geçir hep içinden 🫶