Eslinapapatya hmm 🤔 acaba o boşlukta beyincik gorunmesi mi gerekiyo ki. İnternetten baktım bu boşluk ile beyin arasında 8 gibi birşey var ya o beyincik sanırım ve bu kadar boşluk gorunmuyo internette ama başka doktorlarada gidin bunlar kesin tanilar olamayabiliyo çocuğu net göremedikleri için. Benim kızım içinde ense kalınlığı biraz fazla demişti çok üzülmüş ağlamıştım. Birkaç doktora gittim nifty testi yaptırdım. 2 hafta bana aylar gibi gelmişti