Dilek75 benim kanama ile sonlandı bir ay sonra hamile kaldım tekrar . Sağlıkla doğum yaptım çok şükür . Moralinizi bozmayın doktor her kadına oluyor erken test yapmamak lazım anneler çok üzülüyor sonra demişti . Neredeyse her kadına oluyormuş ama adet kanamasıyla karışıyor anlamıyorlar demişti . Moralini bozma , sağlıksız bir gebelikti demek ki vücut attı onu .